Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Başbakan Yardımcısı Fikri Ataoğlu ile birlikte Türkiye Cumhuriyeti Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu ziyaret ederek, KKTC'nin ulaştırma alanındaki öncelikli projelerini değerlendirdi.
Görüşmede, Ercan Havalimanı'nın eksikliklerinin tamamlanmasının ardından, Türkiye Cumhuriyeti Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün gözetim ve denetiminde iç hat statüsünde değerlendirilmesi ve uluslararası uçuşlara hazır hale getirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Toplantıda ayrıca, KKTC limanlarının rehabilitasyonu, uçak bilet fiyatlarının düşürülmesine yönelik atılabilecek adımlar ile Yeni Ercan-İskele Çevre Yolu Projesi'nin 2027 yatırım programına alınması konuları da görüşüldü.
Bakan Arıklı, görüşmede KKTC'nin ulaştırma altyapısının geliştirilmesine yönelik taleplerini Türkiye tarafına ilettiklerini belirterek, Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun taleplere ve önerilere olumlu yaklaşımından duydukları memnuniyeti ifade etti.